torsdag 25 december 2008

Jag jag och jag



Den högra bilden är från mitten av januari och den nedre bilden ifrån slutet av november.
Måste erkänna att jag verkligen saknar mitt januarijag. Hon var ju fabulous! Med en musikal på g, två utställningar, riktigt bra betyg (fast det visste ju inte den stackars saten) och Sveriges snyggaste snelugg (fast den är inte så fabulous på bilden).
Om jag var tantig innan, är jag mer lik en dinosaurie nu än någonsin. Kanske ska färga håret svart igen? Min utväxt gör att det förut röda håret (numera bajsbruna) ser svettigt och äckligt ut 24/7, plus att jag inte kommer i alla fina kläder från i januari pga en drastisk viktuppgång under sommaren. Jag ser ut som en övergödd gammal hippie!
Och jag sminkar mig aldrig, blir kallsvettig bara jag tänker på alla äckliga saker som hänger och dinglar på folks ögonlock. För att inte tala om de ton med gaser folk sprutar i sina hår...
Men rock'nrollduden inom mig har inte somnat in för alltid, planerar för fulla muggar min kommande piercing i läppen.
Det ni!

1 kommentar: