måndag 7 februari 2011

Hvilan!

Åh, nu är jag här igen! På bloggen, på Hvilan, på bättringsvägen...japp japp. Känns kanon faktiskt, även om jag ska erkänna att jag inte är helt frisk. Lite ont i halsen fortfarande men jag tror att det ska gå bra ändå. Lovar att vara försiktig!

När man åkte härifrån för mer än en vecka sedan så hade man ju tänkt komma tillbaka två dagar senare och så blev det ju inte. Att komma tillbaka igår var spännande, vissna kvistar och en tekopp som inte såg alltför grann ut...så det kan bli. Idag blir det plugg, städning och yoga. Ni som går på Hvilan, hoppas ni har sett att yogan är flyttad till måndagar istället för torsdagar. Och få inte panik nu, jag ska mest titta på. Ska ta det jättelugnt.

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt nu, annars får du stanna hemma igen.Puss på dig

    SvaraRadera
  2. Sån latmask du är Majja... lata dig medan andra får träna hårt :P Nästa vecka blir det yoga ala Frida och Majja style :D UNDERBART ATT DU ÄR TILLBAKA! Saknat daaaaj <3

    SvaraRadera