torsdag 3 februari 2011

Jag är fortfarande sjuk

i allra högsta grad. Inte så mycket jag kan göra åt saken, äter Ipren och pencillin i alla fall. Så då borde det väl bli bättre. Snart, hoppas jag. Idag känns det rätt så bra, så jag tänkte diska lite. Det kommer väl ta ungefär hela dagen, ni förstår, min nacke är låst i en konstig sned vinkel. Jag tittar snett ner mot höger nästan hela tiden.

Och det trasslar till allting lite.

Sen ska jag nog sy fast mina gamla Hultsfredsarmband. För ni har väl hört, att de kommer tillbaka? Hoppas hoppas hoppas, men vi får se om det blir någon tripp dit i så fall. Vi får se hur det blir. Vi får se om det blir jobb på Siesta, blir det inte det så blir det nog inte Hultsfred. Eller jag vet inte.

Vi får se.

I tisdags mådde jag kanon och åkte ut till Osaby med la familia. Känns som om det var längesen, bara nagellacket som ser likadant ut.


Lite fräsch måste man väl vara. Även om man är sjuk.

1 kommentar:

  1. MAJJA! JAG SAKNAR DIG Å PÅ MÅNDAG MÅSTE DU VARA TILLBAKA! <3<3<3

    SvaraRadera