torsdag 11 februari 2010

Vallåsen (we was there)

Panik i bussen på väg dit...Sandra var dock helt cool!


Idag var hela skolan på Vallåsen (funkar om man går på en liten skola, minnena från min förra spökade och jag funderade intensivt på hur alla elever skulle få plats i bussarna....) och åkte skidor! Efter två åk i barnbacken och ett åk i en riktig backe (där Sandra fällde mig) så var jag måttligt road och tänkte lämna tillbaka skidorna.

Mamma övertalade mig att åka åtminstone en gång till, det blev tre gånger till (mer hann jag inte eftersom jag är så långsam) och mjo, det var kul. Kanske inte det roligaste jag har gjort, men helt okay och definitivt en utmaning!
Första gången i den lite svårare backen, jag tror att jag ska dö (det gjorde jag nästan också två meter efter att det här fotot togs)
Fin utsikt var det iallafall, kändes rätt fantastiskt att åka skidor här och sedan åka en timme bort och se havet!




Nu är jag helt slut...

1 kommentar:

  1. Helt galet... är du säker på att det är i Skåne du bor?

    SvaraRadera