torsdag 1 juli 2010

Pär Johansson och Glada Hudik-teatern

Inatt (man måste väl skriva det såhär dags) har jag lyssnar på Pär Johanssons sommarprat. Jag hade inte en aning om vem han var förut, men nu har han en självklar plats i mitt hjärta. Han pratade med sådan värme och sådan enorm kärlek till sina Glada Hudik-skådespelare att jag blev alldeles rörd. Ni borde också lyssna, gå in här och scrolla ner lite så hittar ni det. På köpet får ni en stor portion moral, eftertanke och engagemangkänsla.
Det bjuder han på!

ps. Anledningen till mitt nattliga skrivande är att Mattin hade lite problem med sin allergi innan ikväll, så jag har suttit uppe och lyssnat så att han inte får något anfall. Nu är han dock helt tyst (inget rosslande, väsande eller pipande när han andas) så jag vågar nog lägga mig också.

1 kommentar:

  1. Jag lyssnade också på honom, fast i tisdags! Tyckte också han var jättebra!

    SvaraRadera