tisdag 20 april 2010

Det kunde ha varit bättre...

Ja, det kunde det definitivt ha varit. Jag är genomförkyld och ser ut som en pundare och dessutom så öser regnet ner utanför fönstret. Jag har ingen frukt eller frön, suck. Vilken dålig start på veckan! Eftersom dagen inte har varit mer intressant än så tänkte jag bjussa på lite bilder från helgen:

Började med att fika med roliga och vackra Saskia. Önskar att vi bodde nämre varandra!
Här berättar jag ingående om hur man utför den ädla konsten ympning. Föga intressant för en utomstående men ni ser ju min min ;D

Det här har ju varit hälsoveckan, därför blev det sallad till kvällsmat. Så gott, jag har aldrig gillat rostade pumpafrön förr men nu är jag frälst!

Jag testade att göra en egen ansiktsmask, fungerade alldeles utmärkt. Och såg riktigt kul ut!

Mamma och jag blev grymt less på det försenade vårvädret så vi satte oss ner och började skissa på trädgården. Som våra god vän Rolf sa till oss; "Se det inte som 3000 kvm gräsmatta, se det som 3000 kvm möjligheter!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar