onsdag 24 november 2010

Go go go Bella!

Eftersom mitt internet fortfarande krånglar känns det som om jag ligger efter i allt som händer på den fronten. Till exempel så har jag helt missat Blondinbellas tidning, blev så fantastiskt lycklig när jag såg det. Fantastiska Bella, förstår inte hur hon orkar!

Själv ska jag strax traggla vidare med plantskolan, vi har prov imorgon. Jag erkänner att det tar emot lite, känns som om det finns hundra roligare saker just nu. Att det är julafton om en månad, för att ta ett exempel! Det ligger faktiskt snö utanför fönstret, om än inte så mycket som jag tror att det gör hemma i Växjö. Vid sjutiden i morse ringde Mattin och avrapporterade att han varit vaken sedan halv fem (!) för att titta på snön. Svårt att tro att han fyller arton om 2,5 månad...


Kanelte och eftermiddagens planering, vi slutade innan lunch idag!

1 kommentar:

  1. hahahahahaha, mattin! :)
    älskar dina planeringar, speciellt "fritt"!
    NÄSTA HELG! <3

    SvaraRadera