lördag 6 november 2010

I vinter vill jag...


För längelänge sedan läste jag en blogg som skrevs av en tjej, tyvärr minns jag inte vilken, men hon hade iallafall gjort en lista på vad hon ville göra under vintern. I år har jag bestämt mig för att vintern inte ska bli en enda lång, kall och mörk pina, det ska bli precis så mysigt som en vinter kan vara!

I vinter vill jag:
¤Beta av min långa lista med filmer som jag inte har sett men vill se
¤Se dem tillsammans med fantastiska vänner
¤Baka lussekatter och pepparkakor!
¤Göra julgodis
¤Göra en snölykta (hoppas det kommer mycket snö)
¤Åka skridskor tills fötterna blöder
¤Fota stjärnor
¤Julpynta rummet på Hvilan
¤Tokspela julmusik

Jag vägrar vägrar vägrar genomlida ännu en vinter, den här ska genommysas!

4 kommentarer:

  1. jag känner att jag är en såndär fantastisk vän som du ska kolla på film med! BJUD HEM MIG! tusen kramar!

    SvaraRadera
  2. Underbart att du kommit igång med din blogg igen Majja. Var nästan orolig ett tag att du skulle lägga ner den :( Fin layout... sååååå mycket Majja :) Tack för att du följer min blogg å kommenterar. Saknar dig sjukt mycket men snart börjar Hvilis. Tusen kramar till min underbara Majja <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Ja Lina, vi får la ta o kolla en masa film i vinter :D När ska du kma hit o praktisera? :D

    SvaraRadera
  4. Tack Frida, jag gillar också den nya layoten även om det är en förinställd, kände att den var mycket bättre än någon jag skulle kunna göra själv...än så länge! :D

    Jag älskar verkligen din blogg, så vackert och jag längtar längtar längtar efter dig och de andr aoch HVILIS :D

    SvaraRadera