söndag 7 november 2010

Halva hjärtat här, halva hjärtat där...

Så, nu är vi hemma på Hvilan igen. Det blir så konstigt när man har varit hemma så länge (5 veckor) för när man åkte hem då för länge sen var man så ledsen och man känner likadant nu när man åker hit igen! Hemlängtan till två olika hem...tur att man får en bit av varje! Eller att man får lämna en bit av sig själv på varje plats, så kanske man borde säga egentligen.

Jag hade tänkt ladda upp lite bilder, men av alla saker som jag kunde ha glömt så glömde jag förstås hårddisken hemma...suck. Det blir en vecka utan den, vi får se hur det går! Dessutom glömde jag mina träningsbyxor (inte riktigt sant, jag tog med ett par shorts som passar utmärkt till det här vädret...inte). Så kan det gå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar