tisdag 21 december 2010

Jag läser...

Jag läser ju en del bloggar och tänkte dela med mig av de finaste, de där pärlorna som inte drar 100 000 besökare i veckan. De lämnar ett litet avtryck.

Det bör tilläggas att jag inte läser alla dessa varje dag utan klickar mig in där närjag kommer ihåg det, om det är någon mer som vill följa den rutinen kan jag hälsa att det funkar utmärkt på de här bloggarna.

Den här mysiga bloggen skrivs av en mysig kvinna som hade en otroligt mysig liten Second Handbutik som också hette Fröken Ö (hon stängde butiken när hon skaffade barn). Underbara bilder, jag är faktiskt lite osäker på om alla är tagna i hennes hus. Om de är det säger jag bara wow.

Frida gjorde mycket illustrationer "förr" och hon gjorde faktiskt en bild på min syster, sjukt bra! Bloggen handlar inte så mycket om det längre, jag följer den mest av gammal vana. Ok, lite fin är den också, och Frida är absolut det!


--->Tilda
Tilda är min väninna som kan skryta med at vara den tredje snyggaste bruden i världen, och det vill jag förstås också skryta med! Hon skriver vackert, har vackra bilder och är vacker...mycket lyckad kombo.

Hille fångade mitt hjärta med sina teckningar, akvareller och små hopknop, nu gör hon det med sina fina bilder, underbara kläder och diverse söta små påhitt. Att besöka hennes blogg är som att komma hem till någon man tycker väldigt mycket om allra första gången.

Min goda yogavän Frida bloggar flitigt, inte nog med att hon fotar fantastiskt, hon pysslar, syr och ritar som en gud också! Typ min blogg, fast lite finare, vackrare, proffsigare, smalare...


Jadu, Andrea är en uddis här i listan. Hon ritar så otroligt bra och jag har inte läst ett enda av hennes inlägg, jag tittar bara på bilderna. Och det räcker!

1 kommentar:

  1. Tack underbara Majja att jag får vara med bland dina listade bloggar. Blir så glad :) Tusen tack! Kraaaaaam <3<3<3

    SvaraRadera