lördag 25 oktober 2008

http://www.smp.se/ung/debattera_mera/reklam-for-cigaretter(889180).gm#comments

Emelie på UNG på Smålandsposten hade skrivit något positivt om rökning. Det blev genast ett stort tjohej om denna uppmaning till alla unga, nej en order om att de skulle röka! Så får man inte skriva, så får man skriva och så en massa kommentarer. Såg att det var en av mina gamla vikarier som startade det (Ulrika om du läser det här så hoppas jag att du förstår att jag aldirg tyckte om dig) Men de här kommentarerna dödade hela den (ja den var det) löjliga debatten:

jag har hört
att man kan dö av rökning.
Postad av Hans 2008-10-04 10:27

jag har hört
att man kan dö även om man inte röker eller dricker alkohol...
Postad av Tom 2008-10-11 20:04

Tom, du är smart du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar