tisdag 14 oktober 2008

Tisdag


Hej där ute!

Ikväll har vi 25 pers på logen som äter och har frågesport, roligt roligt. Fick tillbaka kemiprovet, 40 av 42 poäng! Så vi får hoppas på det bästa...


Är förkyld, så jag kan inte koncentrera mig på någonting, har inte ens fixat prao. Imon är det miljörådsmöte och jag orkar verkligen inte det. Usch. Plus att jag borde sy något till syslöjden, men klockan är redan mycket och jag måste sova för att bli av med förkylningen...suck.


Ni behöver inte oroa er, jag latar mig inte i onödan. Och btw, igår intervalltränade jag hem från skolan! Svettigt värre, plus aerobicen med ett nytt block. Bökigt med 20 tanter plus jag som skulle snurra runt i den lilla salen. Det såg väldigt lustigt ut!


Tilda hade gjort en oerhört gullig filmblogg, tyvärr kan man inte filma med min kamera så jag ritade en liten bild istället. Men det ser ut som om jag har tänkt göra en Blondinbella och sluta blogga, så är det inte. Tänkte bara gå o lägga mig, natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar