torsdag 23 oktober 2008

Under Pressure-Queen

...

Imon ska jag, Mattin och Saskia gå på stan, jippie! Här kommer min inköpslista:

¤Stift till min penna
¤Svart tusch
¤Papper till bilden
¤Nötter
¤Strumpbyxor

Tänkte köpa massor med nötter som vi kan ha i en skål i köket, nötter är ju så gott! Och nyttigt, det blir lagom att ha den stående framme hela tiden så man kan småsmaska, haha. Kl sex ska jag och Mattin se THE BAADER MEINHOF COMPLEX, tänkte bunkra upp med naturgodis och en ananasjuice istället för läsk, popcorn och godis. Det är alltid kul att kunna känna sig åtminstone lite nyttig, Mattin är väldigt förtjust i CocaCola (det är inte hans flickvän!) så då är jag för en gångs skull bättre än det hälsofreaket!
Han ska sova här sen, tyvärr åker han till Skåne på lördag och stannar där tills på måndag :(

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar