onsdag 27 maj 2009

Produkttest


Innan vi åkte till Berlin fick jag ett akut deobehov (Neeej, jag blev inte helt svettsjuk, det var min gamla som tog slut) och gick på jakt efter en riktigt bra deo.
Sagt och gjort.
Lite förpåläst gled jag in på Åhlens och började husera bland hyllorna. Det gick inte många minuter föränn jag föll för min nya deofavvis:
Björk&Berries Lingonberry Rose
Lukt: Inte för stark, mjuk. Somrig och ja, som namnet;lingon och ros.
Hållbarhet: De lovade 24h, och när vi satt i bussen på väg av från färjan så var deon det enda som höll mig torr. Superduperbra.
Konsistens: Mja, det tar en bra stund för den att torka.
Miljövänlighet: Bra, det står 100% natural, dock utan specifik märkning. Företaget säger att alla produkter är fria från parabener.
Rekommenderas: Ja!
Poäng: 4/5



Pris: ca 65 kr

2 kommentarer:

  1. Dessutom plockas alla bär och blommor som blir ingredienser till produkterna i min barndoms skogar utanför Högbo :)

    SvaraRadera
  2. åhh, jag kan bara ana hur gott det luktar där... ;D

    SvaraRadera