torsdag 7 maj 2009

Trött och ivrig och mätt


God kväll.

Nu är det (verkligen) tid att sova, datorn säger att klockan är 22.14 och ingen dag den här veckan har jag kommit i säng tidigare än halv elva! Jag inbillar mig att det är fullmånen som gör det svårt för mig att somna, särskilt med tanke på att jag har tagit ner min gardin.

Kanske ska hänga upp en filt eller något så länge?


Nästa vecka kommer bli jobbig (kanske inte så mycket bloggande) då både min mamma, pappa och pojkvän åker till Sthlm för att jobba. Pappa åkte redan den 26 april, och mamma+Mattin åker på lördag. Då har jag och lillasystern ansvar för gården , hästarna och allt som hör därtill! Men det ska samtidigt bli väldigt roligt, och jag tror att jag kommer få mycket gjort! Blir oftast mer effektiv när inte mina föräldrar är i närheten.


Och på tal om effektivitet, minns ni att jag för ett tag sedan nämnde att jag hade fått en crazy ide? Imorgon så tänkte jag vädra mina tankar för er, så tills dess får ni ta och fundera på vad det är.


Sov gott, nu ska jag hänga upp min filt ;)

1 kommentar: