söndag 17 maj 2009

Veckans to do!

Ojojoj, idag har jag varit så slö att jag har missat at det är söndag, vilket innebär planeringsdag! Klockan är mycket, så det blir en snabbplanering. Under veckan ska jag hinna med...
  • Fotojobb på måndag (ihh, imon!)
  • Köpa en ny deo
  • Sova hos Mattin
  • Städa mitt rum
  • Eventuellt byta ut min säng
  • Åka på studieresa till Berlin!
  • Ordna hästskötare till Berlinresan, Hultsfredsresan och Korröresan
  • Köpa Hultsfredsbiljetter
  • Bli klar med bildarbetet
  • Överföra pengar till Kiva
  • Plantera i trädgårdslandet
  • Packa inför Berlin

Sådär, puh! Det var väl allt...inte lite! Men såhär har maj sett ut de senaste tre åren, åtminstone för min del. Är mest orolig för mitt SOarbete, jag kan aldrig planera något så att det blir som det ska...suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar