lördag 30 maj 2009

Skolavslutningsdresscode

Ja, det här med skolavslutningen är alltid ett jäkla stök.

Mitt i smeten, lärarna har accelerat undervisningsbilen, temadagar, utedagar, innedagar och här hemma är det full circus med hästar och fester på logen varje helg.
Tack och lov har jag sluppit avslutningen de senaste två åren då jag varit på Hultan instead. Men i år har ligisterna flyttat festivalen, så det blir avslutning även för min del...attans.

Så i torsdag när jag hade lite tid över (woho, det kanske var en liten överdrift, men jag tog mig tid) sprang jag in på Indiska. Och där var den, klänningen! Jag erkänner, hade den inte hängt på Indiska, kostat endast 200 riksdaler och varit eco, hade jag inte ens tittat på den.



Men nu gjorde den det, and I love it! Det första jag såg



Sen såg jag klänningen!


En morgontrött skolavslutningsklänningsköpare
(Foto: Mattin)
Så nu är jag på jakt efter lite, accesoarer. Hade varit väldigt fint med bruna träarmband till, kanske med lila eller gröna detaljer. Funderade på något koftaktigt till, men de tblir så puttinuttigt. Eller? Tänk om det regnar...
Har ni förslag på var man kan köpa snygga och shyssta smycken?



1 kommentar:

  1. www.happyplanet.se - Fina halsband

    www.unnamei.com - Jättesnygga armband!

    SvaraRadera