måndag 18 januari 2010

Många bollar i luften!

Hej hej hej, idag är det måndag!

jag vet att det har blivit dåligt uppdaterat på sistone, i helgen hade jag tänkt posta några inlägg men efter Katapulten var jag så trött att det blev inget vettigt gjort. För att gottgöra det lite har jag tagit med min andra hårddisk (som är mycke tyngre och större än min nya!) för att kunna ladda upp lite bilder i eftermiddag.




Den här veckan har jag mycket att göra, dels har vi börjat med ett projekt i skolan (ingår i kursplanen) som går ut på att jag och min klasskamrat ska göra en ny design till skolans hemsida, dels försöker jag och min kära syster finslipa en ide till Playing for Change. Blir ni förvånade över att den har med miljön att göra? Jag tror att den kommer bli kanon, förklarar mer om den när vi har skickat in den!

Annars rullar det på som vanligt, Kakbank i helgen (måste hitta plats att vara på...) samtidigt som jag försöker en permanent plats för oss i stan. Har tankar på att dra igång ett miniprojekt hemma i Växjö, men det får nog ligga på hyllan tills vi är klara med Playing-iden. Det är i Kakbank-anda men handlar om något helt annat, en jättebra ide!

Ha det bra så hörs vi mer i eftermiddag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar