tisdag 3 mars 2009

Morgondagens schema

Well, jag utmanade Saskia på att göra ett schema inför onsdag eftermiddag. Här kommer mitt!
  • 14.30-Slutar skolan och åker buss hem.
  • 15.00-Äta mellanmål och sy på tygpåsen
  • 16.00-skissa och umgås med Mattin
  • 17.00-laga mat (Panerad fisk med potatis, hollandiesås och ärtor)
  • 18.00-Ta in hästar
  • 20.00- Plugga kemi.

Däremellan ska jag försöka tvätta några maskiner tvätt, och förhoppningsvis...hinna klämma in ett cupcakebak. Hittade ett recept jag bara inte kan motstå!
Förresten, någon mer än jag som vet att det är nästan tre veckor kvar till barnbidraget och har under 100 kronor på kontot? Välkomna till klubben!

Nu ska jag göra mig beredd för sängen, ev. sy lite på tygpåsen. Funderar på två olika textalternativ:

  1. Oh yes, Im green!
  2. Your plastic bag can kiss my canvas bag in the ass!

Det ena utesluter väl inte det andra antar jag... :)

Nu slipper både jag och Saskia ångest inför morgondagen, när vi planterat så bra! :)

1 kommentar: