tisdag 30 december 2008

Liten lista

OM DIG
1. Namn - Majja
2. Bor - Här
3. Syskon - En turksyster
4. Ålder - 15
5. Född - 93-02-22
6 Ögonfärg - Mossbruna (Eller som grönt bajs, om man föredrar den beskrivningen)
7. Längd - 1,66
8. Sko storlek - 40
9. Höger eller vänsterhänt - Vänster
10. Stjärntecken - Guppie
11. Hårfärg -brun och röd
12. Födelseort - växjö

DAGENS..
1. Låt - Tree Hugger - Kimya Dawson & Antsy Pants
2. Saknad - Åhh, en bra skurhink.
3. Kläder - Långkalsonger och secondhandklipp
4. Smink -nej
5. Underkläder - Grå, trasig boxBH och...grå boxertrosor. Haha.
6. Mat -Fruktsmoothie
7. Köp - Ny mjuk sjal och plastband
8. Göra sen - Skura tvättstugan
9. Godis - Nippon
10. Pinsammaste - Stoppade ingerfära i ögat, ajaj.

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Ja, men jag hatar att äta den.
2. Tycker du om godis - Jag lever på godis.
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Varje dag. 24/7/12
4. Äter du oftast nyttig mat - Ja, faktiskt.
6. Är du stark - Nej.
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - I mina enooorma lår.
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Inte hela jag.
10. Du ger mycket komplimanger till andra -älskar att säga till folk hur snygga de är.
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Oerhört.
12. Du tycker att du själv är smart - Japp. Smartare än Eken iaf.
13. Vad är det sämsta hos dig - Min dåliga humor.
14. Vad är det bästa hos dig - Mina utomordentligt fina handleder.
15. Har du bra självförtroende - Det rullar.
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - 5-6
17. Du tycker om att vara med killar -Inte mer än tjejer.. eller jo.
18. Känner du dina grannar - Ja
19. Vad har du för färg på dina underkläder idag - Grått+en Kermitgroda
20. Använder du BH varje dag - Ja.
21. Svär du ofta - Minst varannan mening
22. Gillar du skolan - ja!
23. Har du någon gång skolkat - Ja.
24. Spelar du något instrument - Munspel
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Ridsport. Thats it.
28. Har du några piercningar - Två hål i öronen, snart hål i läppen!
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag -Väääldigt många.
30. Tycker du om djur - ja, särskilt katter.

BRUKAR DU...
1. Sova - Mest hela tiden.
2. Ta mediciner du inte borde ta - nej
3. Röka - nej
4. Snusa - nej
5. Dricka - Bara på NYÅR
.6. Skada dig - nej, katten gör det åt mig.
7. Klä dig i svart - nix
8. Hata folk - ja, och dom blir fler och fler...
9. Lita på folk - Nej. Är sjukt paranoid.
10. Skada dig med flit - nej.
11. Drömma mardrömmar - Nej.
12. Gå i skolan - Ja
13. Gå i kyrkan - nej, och inte för Guds skull i så fall.
14. Ljuga - Ja, haha. Det blir mycket roligare då.
15. Vilja dö - nix.

NÄR...
1. Åt du senast - 23 min
2. Läste du ut en bok senast - Igår
3. Köpte du något senast - idag
4. Svor du senast - Senast jag pratade med någon
5. Sjöng du senast - Nynnar lite på Tree Hugger
6. Klagade du senast - Hmm...vet inte riktigt.
7. Klantade du dig senast - idag

HAR DU...
1. För många vänner - Ja!
2. Förföljelsemani - Ja, haha
3. Någon annan psykisk sjukdom - M.å.s.t.e D.ö.d.a...
4. Skadat någon - ja
5. Färgat håret - ja, mitt hår är härdat
6. Några piercnings - Nästan.
7. Några tatueringar - nej
8. Egen dator - ja, men den funkar inte.
9. Gjort bort dig rejält - ja.

Och kommentera nu. Tilda jag kommenterar jämt dig, men du skriver aldrig nåt själv.

¤

1 kommentar:

  1. Okej förlåt, har faktiskt haft lite dåligt samvete för det. Men jag är dålig kommenterare, så du får nöja dig med helt totalt onödiga kommentarer som inte ger mycket alls.

    SvaraRadera