onsdag 9 februari 2011

En liten tjuvkik

Eftersom jag missade förra veckan blir det en del att ta igen den här veckan...det betyder massor med plugg. Och pencillin fram till lördag...

Och en den av er vet vilket planeringsfreak jag är och har kanske till och med sett min planering förut, men iallafall. Idag är det onsdag vilket innebär att jag bara behöver gå på en timmes lektion...

...men jag hatar att sova bort dagen och har därför planerat den minutiöst! Plugg plugg plugg...jag vet att de låter konstigt, men jag gillar det. Planering är grejen.

På baksidan blev det ett citat ur dagens Godmorgon-låt. En konstig låt, men det är något bra med den ändå...

Och nu ska jag koncentrera mig på pluggande och inte göra till exempel sånt här!

See ya brus!

2 kommentarer:

  1. Majjas fiiiiina naglar! :)
    Å på sista bilden är vi... värsta coola grejen ju :P

    SvaraRadera