onsdag 9 mars 2011

Vi var tvungna att gå ut

Ja, det var ju så fruktansvärt fint väder ute. Inte som idag, då vaknade man till solsken och allt var hur mysigt som helst men sen när man klev ur duschen så har himlen samma färg som smutsiga kalkväggar. Inte alls fint och faktiskt ganska kallt. Jag som till och med tog på mig mina piratshorts...


Men igår var det åtminstone fint så det förslår, och vi tog på oss brillsen och gick. Till Erkikshjälpen gick vi, förtidiga var vi så vi fick stå och vänta med alla pensionärer i tre minuter. Säger som mamma (haha), förstår inte varför pensionärerna går på loppis och dyl, de har ju redan mer än de behöver!


Ett fynd gjorde jag iallafall, den här lilla hippiekastrullen (Det var inte så länge sen jag kom på att det antagligen var skillnad på kastruller och grytor, annars hade de inte hetat olika...) fick följa med hem. Så söt så söt. Blir glad bara jag ser den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar