tisdag 15 september 2009

Allt som kommer emellan!

Ni undrar kanske varför det är så tomt på bloggen just nu, och det beror på många anledningar. Dels därför att vi har en del läxor som behöver jobbas undan, dels på grund utav det tidvis sega internetet och vid sidan av det allt annat roligt som händer här!

Men tro inte att mitt miljötänk också kommer lite i skymundan, för så är det inte! Den här högen med broschyrer ligger på mitt sängbord, halvt igenomlästa:

I skolan rullar det på som vanligt, och jag är så glad för att jag valde Hvilan! Bättre skola kan man inte få, och jag är lyckligt lottad som får det privilegiet. Men nog om det! Idag har jag fortsatt måla framsidor till mina ämnesmappar, såhär ser framsidan till Växtkunskapen ut:

Nej, nu ska jag titta på reprisen av Svenska Hollywoodfruar på tv3play. Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Ser att du har broschyren; Vägen till Veggoland! Den är riktigt, riktigt bra!
    Den var en av de saker som inspererade mig till en miljövänligare kost! ;D

    Btw, Svenska Hollywoodfruar var ganska kul program att skratta åt, så himla ytliga. Fy ett sånt tråkigt liv! ><

    Kram på dig :)

    SvaraRadera
  2. Vägen till Vegoland är jättejättebra, den ska jag spara och ge bort till någon jag tycker om! :D

    Många bra tips och goda recept, mums mums.

    SvaraRadera