söndag 27 september 2009

H x 2

Inom en snar framtid kommer mitt liv handla om två ord på bokstaven H: Hem och Hälsa. Nästa vecka är en sista på skolan innan jag är hemma i en månad för att praktisera och gå på höstlov. Det kommer både bli skönt och lite vemodigt, det känns som om man missar mycket på skolan. Å andra sidan blir ddet skönt att komma in i "hemmalunken", och att få ha tända ljus på rummet!
Under tiden måste jag fokusera på att inte tappa träningslusten helt, ska försöka gå på yoga och fortsätta springa. Dessutom har jag verkligen fått smak för vegetarisk mat, så det blir förhoppningsvis grönare även här hemma...

Det är söndag kväll och riktigt, riktigt mörkt utomhus! Jag har gjort iordning en kopp rött te och en skål vindruvor, så nu är det bara att krypa ner i soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar