måndag 22 september 2008

Ibland gör man Rätt ibland gör man Fel-Markus Krunegård

Markus Krunegård är en av de bästa svenska artisterna som finns, och just idag passar den låten så himla bra, lyssna på den här:http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=316423403 tror inte det är hans riktiga Myspace, men skit samma.
Den här dagen har verkligen blivit lite fel, fast den började bra med lite morgongymnastik och vaniljgröt. Mums på det, men kl 11 hade jag internprao (Man spenderar en timme någonstans på skolan och hjälper till, rätt trist) i matsalen, stod där i en timme och sen var jag inte särskilt hungrig...så det blev bara ett äpple i väntan på att fritidsgården skulle öppna. Då tänkte jag äta köpa en yoggi och en frukt, men de öppnade aldrig! Sen var det ner på stan, vrålhungrig men för snål för att köpa mat. Fail!!! För bedövningen släppte inte föränn kl 20, hade ont i huvudet nästna hela aerobicen och orkade inte riktigt ta i till max. Så synd...men då har man iaf lärt sig något. Nu har jag ätit två knäckebröd med räkost (älskar verkligen räkost), en chokladmuffins och sörplar mitt nyinköpta röda te med vaniljsmak. Det luktar vanilj, men smakar mest rött te. Men det är en liten diffus vaniljsmak, är man van vid vanillin känns den inte men vi brukar numera köra med äkta vaniljpulver istället. Går att köpa på Ica och är svartbrunt.

Dagens te heter Röd Skymning och går att kika in på http://www.kobbs.se/pasar.htm köpte en påse för 22 kr på Willys. Värt att pröva för alla som tycker att svart och grönt te är för beskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar