tisdag 23 september 2008

Nobel Sqare

Hallu allesammans. Idag känns det som om det kommer bli en bättre dag, även om jag är trött. Gick och la mig för sent, fy fy. Tänkte lägga upp en bild på mina tre favoritteer (geeekvarning) och presentera dem för er!
Från vänster: Röd Skyming, ett rött te med svag vaniljsmak. Det är ekologiskt odlat (i Sydafrika)Mycket gott! 22 kr på Willys. Sedan är det Utan Strumpor och Skor som smakar rätt fruktigt och friskt. En söt förpackning och god doft gör den perfekt som present, dock något dyr...45 kr på Village. Och den sista och bästa! Rött te med apelsinsmak. FairTrademärkt och superdupergott. Luktar kryddigt och får verkligen en röd nyans. Köpte det på en lokal affär, Johannes, men det går säkert att hitta bland hälsokost och liknande. Kostade 30 kr.

Så, nu har ni fått en liten presentation. Önskar mig mer te i julklapp (julafton är ju jättesnart nu!) så vi får helt enkelt hålla tummarna :D
Ha det bra, nu ska jag byta om och packa gympaväskan!

1 kommentar:

  1. Jag tycker jag borde få creed för att jag kommenterar din blogg faktiskt!

    SvaraRadera