måndag 15 september 2008

Psalm för Mörkrädda

Hej hopp HAllå.
citerar fritt:
[ ] Fixa klassens studentskiva
[ ] Ashtanga Yoga
[ ] Ansiktsbehandling'
[ ] Manikyr & Pedikyr
[ ] Möte med Bellme
[ ] Möte med en designer angående min klädkollektion
[ ] Besöka en fritidsgård under hela lördagen och umgås med tjejerna där som en fadder
[ ] PLUGGA PLUGGA och återigen PLUGGA
Vad tycker ni om planeringen? Jag har försökt att minska på arbetet och lagt in fler belöningar till mig själv i veckan! Man behöver det ibland, speciellt när jag vet vilka kaotiska dagar som väntar på mig nästa vecka... Då jag ska hålla i en föreläsning!

Ni får själva lista ut vem listan tillhör, haha...men det hade varit trevligt att få kopiera den rakt av in i mitt liv. Vad sägs som att få hjälp av en designer med att göra en klädkollektion. Är inte själva meningen att man ska designa den själv?
Haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar