tisdag 9 november 2010

Iskallt

Mina supergosiga yllestrympor med små svarta katter på!

Något är snurrigt med skolans värmesystem och här är sååå kallt! Vi smyger runt i tjocka yllestrumpor och milslånga halsdukar virade runt halsen. Igår var hela gänget inne hos mig o kollade på ett program=värmen steg betydligt! Är det någon som vet varför det är så? Typ att man andas ut värme? I vilket fall är det ett väldigt roligt och billigt uppvärmningsalternativ!

Någon i min korridor är veckans ängel och har införskaffat en vattenkokare (när min syster läser det här kommer hon att skrika högt). Den går varm om dagarna, jag tror att jag snittar på tre glas/dag. Det räcker med bara varmt vatten och honung, så gott!

1 kommentar:

  1. vattenkokare <3<3<3<3<3<3<3 (då är det ju bara ett litet kylskåp som saknas ;)

    SvaraRadera