fredag 12 mars 2010

Äntligen helg! :D

Himmel, den här veckan har jag verkligen pluggat som ett litet djur! Det har varit engelskaläxor, ett arbete i Arbetsmiljö&Säkerhet och ett bombastiskt mattearbete som har legat till grund för detta. Det har inte funnits mycket tid över för träning vilket passade ryggen bra men som har gjort mig otroligt rastlös. I helgen vill jag inte ens höra talas om skoluppgifter och läxor!

Istället blir det simning (måste försöka göra något åt ryggen, simning brukar hjälpa) med min privata instruktör Mattin, matlagning och förhoppningsvis fika med underbara Saskia! Mattin och jag smygstartar med att gå och se på Josef Fares film Farsan, det känns som en skön och lättsam start på en sååå efterlängtad helg!


Sophia smygfotade mig med datorn och en
bunt undersökningspapper i högsta hugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar