söndag 19 juli 2009

Inspirationsbok

Jag är grymt sugen på att skaffa en inspirationsbok inför mina framtida trädgårdsäventyr. I Smygehuk hittade jag en bok som Annette Gillholm har tillverkat. Men jag tvekade lite, då rosa inte är min färg...en grön kanske skulle passa bättre?
Någon som har tips på inbunda böcker utan linjer, som skulle passa bra som "inspirationsbok"? Dvs, en bok där man kan skriva och klistra in bilder med ideer. De får gärna vara ungefär lika stora som ett A4, och med inte helt krittvitt papper...alla förslag är välkomna! :)

2 kommentarer:

  1. Det finns snygga böcker på både bokia och akademibokhandeln, jag är dock inte säker på att de stora finns olinjerade, men det finns mindre, typ A5 både med och utan linjer ^^

    SvaraRadera
  2. Smart, där ska jag leta! Tack för hjälpen :)

    SvaraRadera