söndag 15 november 2009

En gång till!

Efter en lång, fantastisk helg med massor av nya visioner, erfarenheter, kunskaper och framförallt vänner så är jag plötsligt tillbaka på Hvilan, det gick alldeles för fort! Hela helgen har jag gått runt med en känsla av att det fortfarande är fredag förmiddag...
Jag tänker skriva om hela helgen i detalj och ladda upp en massa foton, så tro inte att denna lilla korta summering blir allt. Men som ni vet har jag inte bloggat på hela helgen, pga. enorm trötthet varje kväll! Allting (ja, allt!) har varit på engelska och min stackars hjärna har jobbat för fulla muggar, så även idag.

Därför tänkte jag ägna kvällen åt att packa upp och ta det lugnt. Just nu känns det som om den veckan som börjar imorgon blir den första veckan i ett nytt avsnitt av mitt liv. Lite väl klicke´ kanske, men så känns det.

Här är några ord som jag har fått med mig från helgen som jag bestämde mig för att genast skriva ner för att inte glömma dem. Kanske får ni en lite övergripande känsla när ni läser dem.
Våga!
Prata!
Agera!
Dröm!

Tro!
Var spontan!
Tänk!
Se!
Lyssna!


Kanske verkar lite överdrivet med alla dessa utropstecken, men det är så de här ordet ska skrivas. Vi hörs i nästa avsnitt, kram på er!

2 kommentarer:

  1. du kan räkna med att jag ska få reda på varenda detalj i helgen imorgon! ;)

    SvaraRadera
  2. Många bra uppmaningar som man inte ska glömma bort!

    SvaraRadera