onsdag 11 november 2009

Sveriges mest miljövänliga hamburgare

Igår hade vi traktorkörning hela förmiddagen, jag och Sandra klämde in oss i Fendt:en (den enda traktorn med värme!) och lyckades koppla både ett trepunktslyft och en vagn med hydralik. Det ni!
Efter lunchen (qourn as ususal...) hade vi engelska och blev tilldelade inte mindre än 68 glosor tills imon, men eftersom jag är på Klimatting då så får jag ha dem tills på onsdag istället, perfekt. Måste ju plugga inför Tinget också.

Resten av dagen var jag och Sandra på Nova Lund, detta inhandlades för min del:
¤Hårband
¤Vantar
¤Underkläder
¤Två filmer
¤Choklad
Sandra tyckte att jag var knäpp som kunde spendera så mycket tid och ändå köpa så liiite. Skönt tycker jag, som kom ut ur Granit utan att ha gjort av med en enda krona :)

Äta på Sveriges mest miljövänliga
hamburgerrestaurang, Max

Vegetarisk fajitasallad för min del...

...Och en greenburgare för Sandras del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar