måndag 30 november 2009

Livet är underbart

Idag regnar det i Åkarp, ett fint iskallt regn som gör att man helst inte ens vill sticka näsan utanför dörren, än mindre hela kroppen. Många av de på internatet ska iväg och bowla men jag är inte så förtjust i det.

Jag vet inte om det beror på regnet, eller på tillvaron över huvud taget, men det är en Snook-dag. Eller en Afasi&Filthy-dag inser jag efter att ha fått en mild uppläxning av uppretade Youtubelyssnare. I samma veva är jag alltså tvungen att erkänna att Eken hade rätt i sin teori om att det inte var Snooks låt, förlåt mig min envishet.

Skit samma, jag ville bara klistra in det här klippet som passar så bra idag:


På något sätt känns det inte som om bloggen och jag klickar längre. Jag har tappar gnistan, viljan att skriva något. Jag vet att min farmor och farfar lusläser varje rad jag skriver här och det är jättekul, det är självklart inte deras fel att det känns såhär. Ville bara att ni andra skulle veta det också.

Kanske engagerar jag mig för lite i mitt liv utanför bloggen för att riktigt kunna engagera mig här. Kanske är det bara en naturlig del i ett händelseförlopp, det går inte att säga nu.

Vänta er inga under härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar