måndag 8 juni 2009

Här...

Jag har från säkra källor hört att vissa av er är lite lack på att jag aldrig uppdaterar.
Nåja.
Det har varit extremt stressigt den här veckan, och jag har fortfarande svårt att sova (Just nu är klockan 01.34). Tankarna snurrar som ilskna bin i huvudet.

Det har varit en bra vegovecka, en dålig hälsovecka och en ganska neutral miljövecka. Kan man säga så?
För så är det iallafall.

Bloggen 365 saker skrev i gårdagens inlägg att man skulle sätta upp minnesmärken. På bilden var en liten skylt där det stod "Här fick jag min första kyss." Så otroligt gulligt!
Jag funderar på att följa uppmaningen, i så fall skulle jag vilja sätta upp minnesmärken där det stod:
  • Här blev jag tillsammans med min pojkvän.
  • Här trillade jag av min häst och fick allvarlig närminnesförlust.
  • Här såg jag världens vackraste morgon.
  • Här grät jag för första gången på en konsert.
  • Här hörde jag Säkert! för första gången.
  • Här insåg jag att jag blivit rädd för vatten.

Om jag ändå kunde somna...
Länk till 365 saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar