lördag 20 juni 2009

Hultsfred in my heart


Snart är det Hultsfred.
Tänk om ni kunde förstå hur mitt hjärta vrider sig av längtan när jag tänker den tanken.
Snart är det Hultsfred.
Min mami lättade sitt hjärta och erkände att hon var lite nervös för att det inte skulle bli lika bra som förra året. Man har ju ganska stora förväntningar.
Och jag, som med min ringa ålder redan är inne på min tredje festivalsommar kan lugna henne, för det blir lika bra.
Lika underbart, fantastiskt, galet vackert och minnesvärt.
Saskia däremot är livrädd.
Hon har på sin höjd sett tre, fyra konserter och aldrig ens varit i närheten av ett folkhav bestående av mer än 200 pers (haha, kanske).
Jag tycker du ska komma hit och så kan vi titta på bilder tillsammans! Jag har enorma mängder bilder du borde se.
Markera-> så kan vi lyssna igenom alla artisterna och se japanfilm också :)
Som bilden ovan.
Ljuset ska vara lite speciellt, lite solnedgång. Gult, mjukt och sitta som en gloria runt objektet.
Så minns jag Hultsfred. Och om jag någon gång skulle vilja stanna tiden så är det just då. I Hultsfred.
Hultsfred in my heart.

1 kommentar: