onsdag 17 juni 2009

Min dreambord

Ser ut såhär!
Vet ni vad en dreambord är?
För mig är det "en" bild som jag använder som bakrund på datorn, varje gång jag ser den blir jag påmind utav bilderna. Det är lätt att man glömmer bort "bra" saker när man stressar och skyndar hela tiden. Med hjälp av dreamborden har man en plats att samla sina "bra" tankar och ideer på, så att de inte försvinner i mängden!
De förmedlar saker som jag längtar efter, exempelvis Hultsfred och Åhus Beachhandboll.
Där finns även saker som jag vill göra, bland annat yoga och anlägga ett grönsaksland. Sist men inte minst är det viktigt att man även har lite plats för drömmar, i mitt fall Hvilanskylten och fågelhalsbanden.

Under tiden som jag laddar upp bilder från igår på fritidsgårdarna i Växjö tänkte jag knåpa ihop en ny dreambord, med lite mer utav mina egna bilder. Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar