tisdag 16 juni 2009

Snart Summer take Off!

Ojoj, det har inte funnits mycket tid för uppdatering nu! Igår var det avslutningsfest för niorna, underbart roligt och jag har ont i både i kinderna och i benen. Skratt och dans i en salig röra!
Avslutningen idag var lite lugnare, det var finsång i kyrkan (som alla avslutningar) och avtackning i klassrummet.
Jag fick stipendium i bild!
Helt oväntat och jag skakade som ett asplöv
när jag tog emot diplomet, tack! Det ska ramas in...

Innan avslutningsfesten i måndags kväll

Innan avslutningen idag (tisdag).

Nu ska jag snart vidare till Summer Take Off i Folkets Park, Maskinen ska spela och vi ska dansa tills benen trillar av, ses där!

1 kommentar:

  1. Hej! undrar bara en sak,.. var det du som var fotografen på summer take-off? :D

    SvaraRadera