tisdag 23 juni 2009

Ordna jättepicknick


Enda sedan jag såg den här bilden i lördags, har jag inte kunnat släppa tanken på hur bra iden är. Helt fenomenal faktiskt.
Och det hela började omforma sig...till...en Kakbankside.
Den 26:e juli är det dags för Kakbank igen (I värsta fall den sista, buhu...nej, så får jag inte tänka!) och jag tycker helt ärligt.
Att det är dags att vi tar lite plats.
Jättepicknickar med resten av Växjö.
Så vad säger ni kära Kakbankare?
Känner ni för att utmana stora lilla staden och anordna något som är roligare än Peje och Augustina varje måndag?
Känner ni för att ha picknick?
Jag känner iallafall för det.
Helt ärligt.
Vi måste göra det.
Ska bara hitta en kumpan som kan hjälpa mig i mitt arbete, det blir lite knepigt att göra allt sig själv. Någon frivillig? :)

3 kommentarer:

  1. jag vill juh vara med!!!! kommer hem 1augusti så personligen tycker jag att den ska inträffa lite efter:p

    SvaraRadera
  2. Hmm, det blir svårt!

    Det är ju större chans att folk är hemma i augusti, men samtidigt så...jag kommer vara på festival kort därefter, och senare i augusti jobba/flytta till Åkarp :)

    Och det kanske inte blir någon picknick utan mig? ;)

    SvaraRadera