söndag 5 april 2009

Ekogodis

Hi out there.

Igår var det strålande väder, äntligen april! Det här vädret hade gärna fått pågå hela sommaren, som jag annars tycker är lite för varm.
Något som jag har längtat efter hela vintern är doft, det finns inga dofter på vintern.

Och jag vet inte vad jag förväntade mig, kanske att hela Växjö skulle lukta passionsfrukt eller något liknande.
Men tyvärr, så var det inte.
Det luktade mest varm asfalt, stressade människor och affär. Humhum, inget nytt på den fronten.
Spenderade dagen med Saskia och Karin (och OSkar) vi genomförde årets första picknick i Linneparken, en miniversion iallafall. Efter att stora lilla staden Växjö hade stängt så gick jag och Mattin på bio, Män Som Hatar Kvinnor. Mattin hade själv fått välja, och han blev glatt överraskad (då han trodde att den var ungefär som Patrik 1,5...)


Sol och ekologiskt godis, jaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar