tisdag 7 april 2009

Födeseldeagspresent, doppresent...

Godmorgon bloggläsare.
Det är så skönt med påsklov, man kan sova, baka, plocka nässlor, gå på stan osv utan att känna någon som helst stress!
Ovärderligt.

Idag blir första "stoppet" möte med Växjö Citysamverkan inne i stan, efter det ska jag köpa present och doppresent. Det är vår granne som fyller år och hennes dotter som döps, och det där med doppresent har vi verkligen haft svårt för!
Vad ger man en liten bebis?

Hennes syster fick ljusstakar när hon döptes för några år sedan, men både jag och min syster tyckte att det lät riktigt tråkigt. Tyvärr kom vi inte på något bättre den här gången heller, så vi får väl se.
Till mamman hade jag tänkt plocka ihop lite ekoprylar att mumsa på...

Nu ska jag strax cykla, ni får ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar