torsdag 6 januari 2011

Gullekoppar & Örtagårdspärm

Idag har vi suttit runt köksbordet och umgåtts, först åt vi frukost, sedan jobbade vi och pysslade. Mysigt när vi är tillsammans fast alla gör olika saker! Jag visade upp gårdagens koppinköp, fyra underbart söta små koppar med fat.


De får göra julklappsprylarna sällskap i väntan på flytta-hemifrån-tider.




Härom dagen var jag i stan och inhandlade finfint papper, det skulle vara till Örtagårdspärmen. Det blev kalasbra, men "textrutan" ska se annorlunda ut i framtiden. Den nuvarande är bara för att jag o mamma ska kunna skilja våra pärmar åt (hade papper över och det tog hon till sin pärm). Förhoppningsvis kan mina kära inredningsvänner Sophia, Frida och Louise hjälpa mig att göra det snyggare.


3 kommentarer:

  1. vad myyyysigt att sitta och pyssla tillsammans!

    SvaraRadera
  2. Mysigt det låter! Måste bara säga att jag äääääälskar dina koppar. Så fina! Hjälper dig mer än gärna att fixa det sista med pärmen :)

    SvaraRadera
  3. Det var rätt mysigt, även om vi mest satt vid våra datorer ;D

    SvaraRadera