tisdag 4 januari 2011

Vi ser inte framåt

Jag tyckte det var för tråkigt att sammanfatta 2010, istället gör jag en liten sammanfattning av vad jag har för förväntningar på 2011!

Vi börjar med de lite mer seriösa, eller mindre flummiga iallafall!
2011...

Vill jag äta en massa eko-veggo-mat! Jag måste bli bättre på detta, inget mer chokladfusk.

och försöka köpa eko-reko-kläder (misslyckades jag med idag när jag rusade ut från H&M med tre reatröjor...ingen bra start!)

Jobba med Osaby och med Örtagården där, snacka om fjärilar i magen!


Så nu till de mer flummiga, eller busiga eller vad man ska säga!
2011...

Fyller alla 93:or 18 år, grattis till oss! Det blir en årslång fest! Krogen, bilen, trisslotten, skulle man kunna ha som slagord det här året. (bild från Ivas sjutton-års-kalas)

Behövs det mer musik, eller nej, mer konsert och festival! Ge mig ge mig ge mig!!! Katapulten, Rockkarusellen, Siesta, Tivolirock och KarlOskardagarna siktar vi på, jajamän.



Vill jag ha mer kärlek, bla. så firar jag o Mattin 4 år i juni (det ser inte ut som om han ser fram emot det ;) )

Den här bilden har inget med vår kärlek att göra, men nog har den väl med kärlek att göra? ;D

Och mer vänskap, tjoho för bra kompisar som gör att det känns bra i magen efter en lång dags skratt! Det fick bli två fina vänner, alla tvåhundra fick inte plats men ni är förstås med i planen!

Och sist men inte minst vill jag ha mycket mer stjärnor det här året!
(Det flummigaste som avslutning)

Japp, 2011 har definitivt potential att bli ett riktigt bra år; ett toppenår. O ni som undrar vad titeln betyder så tycker jag att vi gör följande:

Vi struntar i att se framåt, istället blundar vi och kastar oss handlöst åt det håll vi tror är framåt. Ha ett toppenår!

4 kommentarer:

  1. ååååååh vad jag tycker om dig!

    SvaraRadera
  2. Åååh vad underbart det låter å jag e nog lika flummig som du... för mig låter allt detta heeeeelt rimligt :D

    Snart börjar Hvilis! Längtar! Å jag saknar våran yoga...

    SvaraRadera
  3. Lina, det var ju tur det eftersom du faktiskt är med på en av bilderna ;D

    SvaraRadera
  4. Jag saknar också vår yoga! Har gjort två pass själv, körde lite kortare och hårdare för det var inte kul själv...har inte dansat ett steg heller. Fy bubblan, när vi är tillbaka på Hvilan så ska det yogas så högtalarna i idrottsalen sprängs! :D

    SvaraRadera