söndag 2 januari 2011

Något alldeles nytt

Att börja det nya året med något alldeles nytt är väl nästintill sed. Vi slår på stort här hemma och tar över ansvaret för inget mindre än Osaby Säteri. Från och med den förste januari har vi nycklarna och ansvaret och den enormt stora glädjen att få göra det, jag måste erkänna att det pirrar i magen när man tänker på det!

Jag kanske har nämnt det i bloggen tidigare, ni har ju i alla fall fått se bilder från deras fantastiska Örtagården där jag numera har huvudansvaret. Det är pirrigt!

Vi var där igår och smög runt i salarna, underbar känsla. Nu längtar jag lite till sommaren, då ska vi nämligen öppna ett cafe där (håller tummarna för att det ska gå bra!). Fler bilder kommer, hade tänkt lägga ut dem nu men jag kom på att det ska göras mat till den lille hästen innan klockan blir för mycket!

4 kommentarer:

  1. Vi kanske ska bo på vandrarhem där i sommar! (eller ngonstans runt om) Om ni har startat då så kommer vi och hälsar på! :)

    sophia

    SvaraRadera
  2. Vi har redan startat så då måste ni komma och hälsa på! :D

    SvaraRadera
  3. Ja, gärna :D
    Vad mysigt hihi!

    SvaraRadera
  4. Åh så mysigt! Jag kommer också och hälsar på, mer än gärna :) <3

    SvaraRadera