måndag 17 januari 2011

Nära ögat

Min morgon hade kunnat börja i katastrof och det var enbart mitt fel. Jag borde ha kunnat räkna ut att min lilla pelargon inte skulle kunna ta upp ett helt glas med vatten och att det lilla fatet under den inte heller skulle kunna det.

Jag antar att ni själva kan räkna ut vad som hände och jag är sååå glad att ingen var här och såg mig rusa genom rummet med en vattenfallskruka. Det lite på golvet men mest på skrivbordet, så nära datorn. Herrejesus. Det ser inte så farligt ut på bilden, men det är alltså vatten från fönsterbrädan till kanten. En hel flod. Snacka om hjärtattack!

3 kommentarer:

  1. Alla andra hade hämtat papper. Men Majja, hon hämtar kameran! :)
    Soffan

    SvaraRadera
  2. Jag hade disktrasan i andra handen, men det rann ändå ingenstans ;D

    SvaraRadera