tisdag 18 augusti 2009

första dagen på Hvilan!

Idag har det hänt mycket, och min hjärna är full av nya intryck och namn! Men klassen verkar jättetrevlig, och min rumskompis Emma är en rolig prick. Stackarn har snällt stått ut med mitt tjatande hela dagen...

För första gången på länge har dagen varit helt vegetarisk! Känns jättebra, eller rättare sagt, det känns som vanligt. Fast med lite bättre samvete, i sommar har det blivit mycket slentrian-kött-ätande. Men jag har inte tänkt bli veggo på heltid, så min stackars familj som kanske läser detta kan pusta ut nu!

Om tio minuter ska det vara tyst, vilket är skönt, för jag är som sagt helt slut. Kommer sova som en stock inatt, imorgon är det uppställning kl. o8.2o för skoprovning och fotografering.

Sov så gott!

1 kommentar:

  1. vad kul att du har det bra:D Jag stor trivs i min klass jag oxå :D

    låter lite läskigt när du säger uppställning...:p

    SvaraRadera