torsdag 13 augusti 2009

Lund i bilder

Ja, så blev det ännu en resa till det underbara Lund. Eftersom min skriftliga förmåga är begränsad, blir det fler bilder än text. Dessutom är de oredigerade, eftersom jag lessnat lite på det Photoshop som jag just nu använder. Det mysiga bageriet där jag och Mattin köpte bröd. Funderade på att köpa med mig ett hem idag också, lite som en hemvändarpresent...
Första stoppet: Graffiti Cafe. Hungern rev i våra stackars magar, Saskia var spartansk och ville bara ha smör på sin potatis medan jag vräkte i mig skagenröra.

Vi åkte ut till köpcentret (ohh, vilken dubbelmoral jag för! Ni minns kanske inlägget om konsumtion och miljö?) och hittade Granit, min favoritaffär! Lyckades dock hålla mig i skinnet, annars hade hela affären följt med hem...det blev bara en vattenflaska, två vykort och en penna.


Saskia blev överlycklig när hon hittade en bankomat. Visst är Kånken söt? :)

Japp, det blev ett bröd från det lilla bageriet. Valnötsbröd till och med, och jag kan intyga att det är riktigt gott! Även om man kanske inte riktigt ser glädjen i min blick...

Jag skulle fota det vackra skånska landskapet, resultatet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar