onsdag 19 augusti 2009

In my little window

Godmorgon!
Idag var det segt att stiga upp...tack och lov är åtminstone Emma morgonpigg. Jag har inte vågat ta med mig kameran någonstans än, men här kommer några dagsfärska foton... Försökte fånga Emma på bild, gick sådär. Och pilen som jag hade tänkt mig så snygg blev också sådär...haha. Vänsterhänt som man är!



Såhär ser det ut precis nedanför vårt (stora) fönster. Jag kom på en hyfsat bra ide, man skulle kunna ha såna små buxbomhäckar runt trädgårdslandet. Ska framföra det hemma.

Utsikten från vårt fönster.
Jag la dit min ena kudde, för fönsterbrädan är så pass stor att man kan sitta på den, men väldigt kall.

Nu ska jag borsta tänderna, om en kvart är det skoprovning! Ha en bra dag!




1 kommentar:

  1. jag tänker på den lille haren vi såg tassa in på expeditionen när vi var där.Din MAMMA

    SvaraRadera