torsdag 19 februari 2009

05.52...

¤
Jag har precis väckt Turksystern, precis som vanligt hade hon försovit sig coh det första hon säger är varför väckte du mig inte tidigare?!"
-Som om det vore min plikt att springa och väcka henne varje morgon.

Men, idag ska vi iallafall på utflykt! Det är en sån där riktig pensionärsresa, man åker buss tillsammans, lunchat tillsammans och "shoppar" tillsammans. Mysigt. Vi ska först till Trädgårdspaletten och sedan till Malmö chokladfabrik.
Passar mig perfekt, mmm....
Så idag så kopplar jag bort miljön, förlåt, ifall det skulle finnas någon liten chokladbit man vill ha...
Kram på er alla!





2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det låter! Klart man får koppla bort miljön ibland och choklad liksom.. helt okej :)
    Ha det så kul!

    SvaraRadera
  2. http://www.ettklickforskogen.se/

    SvaraRadera