torsdag 5 februari 2009

¤
Hi out there. Just nu läser jag Blondinbella, lyssnar på Håkan Hellström, äter ost/marmeladmackor och dricker varm choklad. Stereotyper, here we go.
Min förkylning har inte direkt släppt, är fortfarande snorig till tusen och även om jag var mycket mycket piggare i skolan så är jag helt slut efteråt. Så nu sitter jag och samlar krafterna inför eftermiddagens to do:
¤Diska (här snackar vi diskberg!)
¤Sy ihop några kuddar
¤Leta upp tyg till ett pennskrin
¤Tvätta?

Min lillasysters kompis (jag räknar henne som min också) har maginfluensa, lr rättare sagt hela hennes familj. Och vi snackar 8 pers i magsjuka, tjoho. Först tyckte jag synd om mig själv för att jag hade kramat henne (tänk om jag blir sjuk...) men sen insåg jag att de var 8 maginfluenssjuka pers på 2 toaletter.
Det är inte synd om mig det minsta!
Storstadspojken har lite tips på hur man håller sig frisk, ska ha dessa i åminne imorgon i skolan...
¤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar