tisdag 17 februari 2009

Bloggtips

En Drömmare med Öppna Ögon skriver väldans intressant, check him out. En fin och smart blogg.

Fröken Ö hade en vacker, mysig och helt underbar liten vintageaffär i Växjö innan. Den låg jämte fotografen som jag praoade hos, de delade kök och förråd. Och om butiken var trång så var hennes lilla syhörna ännu värre. Eller ska jag skriva vackrare?
Jag tyckte iallafall den var vacker.

Men hon skulle få barn och stängde butiken, varpå fotografen jag praoade hos tog över även hennes lokal och gjorde om den till atelje.
För några veckor sedan så hittade jag hennes blogg, och till min stora glädje ser hennes hus (invändigt) ut precis så som mitt drömhus.
Det är så stökigt, fullt av grejer och så vackert.

Veganmage är vegan, precis som ni kanske gissade er till. Linsgrytan är piratkopierad från hans blogg, som är fylld med andra mumsiga recept. Nu är jag förvisso inte vegan eller ens vegetarian men recepten är mycket goda ändå. Han rekomenderas!

1 kommentar:

  1. Tack för påhälsningen/annonsen. Här är också gott att vara. Ditt mat- och miljöintresse smittar...

    SvaraRadera